fredag 7 juni 2013

Fredag!

Ett väldigt bra tag sen sist. Allt som hänt, har nu sjunkit in och vi har fått tid till oss att bygga upp rutiner, vårt nya liv, med vår nya familjemedlem.
Erik började jobba för snart 4 veckor sen, jobbat varierande tider.

Jax, som han nu heter, väger som han ska, äter väldigt mycket men mår hur bra som helst! Inga men efter sin lilla sjukdom eller tillstånd, Pulmonell Hypertension iaf :)

Jag funderar ofta på om vi kunde gjort nåt annorlunda. Min kropp är nog inte skapt för att skaffa barn då det tog 100 år innan det ens vad 5cm öppet.
Fick komma på återkontroll nyligen på förlossningen, då vi gick igenom allt som hade hänt i min förlossningsjournal. Det är nåt jag är väldigt glad över att jag fått göra.

Kommer nog publicera det jag skrev när Jax låg inne, det var rätt mycket "dötid" med väntan, svar på prover, ultraljud, röntgen, undersökningar, ronder osv. Det är tur, man inte är rädd för sjukhus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar